Klachten? Laat het ons weten.
Ons Hulpaanbod
Actualiteiten
ISO9001:2015 gecertificeerd
BMO staat voor kwaliteit van de ondersteuning. We hebben die kwaliteit geborgd in de internationaal erkende norm ISO9001:2015. Dit gaat over procesmatig werken en beheersing van onze bedrijfsactiviteiten. Bovendien werken we continu aan klanttevredenheid en efficiency.
In het belang van cliënt, gemeente en zorgkantoor
Voor onze cliënten betekent dit dat BMO op consistente wijze diensten levert. Onze diensten voldoen aan de eisen van onze cliënten en sluiten aan op de wet- en regelgeving. De ISO-certificering heeft ook tot doel om de klanttevredenheid te verhogen. Hiervoor werken we met gemotiveerde medewerkers die zich optimaal inzetten en betrokken zijn bij de cliënt. Dankzij goed relatiemanagement hebben we een win-win situatie met gemeentes en zorgkantoren. Samen streven we naar toegevoegde waarde voor beide partijen.
Heb je een klacht? Vertel het ons
Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met onze ondersteuning. Vind je dat we iets niet goed hebben gedaan? Vertel dit dan aan ons, zodat we daar iets mee kunnen doen. Het beste is om dat met jouw begeleider te bespreken. Komen we er met elkaar niet uit en/of komen we niet tot een oplossing, dan verwijzen we je door naar onze geschillencommissie Quasir. Als landelijk werkend expertisecentrum beschikken zij over professionals op het vlak van klachtenbemiddeling, calamiteitenonderzoek, het omgaan met patiëntenfeedback, clientondersteuning door vertrouwenspersonen en het bevorderen van verbetering van de kwaliteit van zorg.
Ben je ontevreden, dan kun je ook een klacht indienen. Vul dan het formulier hieronder in. We nemen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling.
Populaire pagina's
Contact
Meervelderweg 26
3888 NK Uddel (Nw. Milligen)